Sprawdź Promocje Kalkulator diety
DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Aby otrzymywać co
rano porcję posiłków OptimalFit:

Zamówienie

Dokonaj zamówienia najpóźniej 24 godziny przed datą planowanej dostawy.

Płatność

Wykonaj płatność poprzez Przelewy24 lub tradycyjnym przelewem. Jeśli decydujesz się na tradycyjny przelew prześlij potwierdzenie przelewu na adres kontakt@optimalfit.pl, do godz. 10.00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę.

Realizacja

Po otrzymaniu przez nas płatności lub potwierdzenia przelewu zamówienie zostanie zapisane do realizacji.

Dostawa

Kierowca dostarczy zestaw do wybranej przez Ciebie godziny.

Dostawy na terenie Krakowa, Wieliczki, Skawiny, Zabierzowa, Zielonek, Węgrzc, Niepołomic, Mogilan, Libertowa są bezpłatne. W przypadku dostawy poza tym terenem mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za dowóz. Prosimy o kontakt w celu uzyskania informacji, czy dowozimy do Twojej miejscowości i czy te dostawy będą dodatkowo płatne. Dostawy poza Kraków odbywają się do godziny 7.00.

Dostawy odbywają się 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty. Jeśli zamówienie obejmuje weekend, w sobotę kierowca dostarczy dwa zestawy – na sobotę i niedzielę.

PRZEJDŹ DO SKLEPU

Warunkiem realizacji zamówienia jest zapłata za zamówienie: poprzez szybkie płatności Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym na konto 22 1750 0012 0000 0000 3069 7782 (w tym wypadku prosimy o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu do godz. 10.00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę).

Zamówienia i zawieszenia dostawy

Zamówienia i zawieszenia dostaw (np. w przypadku wyjazdu) przyjmowane są dzień wcześniej do godz. 10.00 rano – mailowo lub telefonicznie.

Zamówienia i zawieszenia dostaw na poniedziałek przyjmujemy do godz. 16.00 w piątek.

Dostawy można zawiesić na dowolną ilość dni.

W czasie trwania dostaw jest możliwość zmiany godziny lub adresu dostarczenia posiłków, pod warunkiem poinformowania nas o tym dzień wcześniej, do godz. 12.00.

Zapisz się do newslettera i odbierz 5% rabatu!